Mitt "projekt"

Mitt "projekt" heter Drós och är ett islandssto på 15 år som jag ska försöka få lite ordning på om det går. Hon ska bantas och så finns det massor att jobba på i ridningen, blir en liten utmaning men sånt kan va kul om det inte är för svårt vill säga=) Har ridit henne ett par gånger nu och hon är ganska hård i munnen och stel, men förhoppningsvis blir de bättre ju mer hon rids. Annars är hon en väldigt pigg och framåt häst som gärna försöker slippa undan arbetet så gott hon kan den lilla fulingen hehe men som sagt de ska nog gå att få ordning på.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hehe nu hittade jag allt hit =P



Den där knubbisen ska vara i topform i sommar ;)



kram

2009-01-19 @ 16:40:07
Postat av: Emmis

Haha vi får väl se;)

Kram

2009-01-20 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback