Jahopp

Nu va det längesen jag skrev igen..men nu kände jag att jag vill skriva av mig lite. Jag och killen ska gå isär, känns mest jobbigt just nu men jag tror det är de ända rätta just nu. Mina känslor är inte som dom en gång var..önskar att det inte var så..men nu är det som de är, och förhoppningsvis kommer jag må bättre framöver.
Ska förmodligen titta på en lägenhet nästa vecka, lr det är ett litet hus kan man säga, och eftersom jag trivs så bra att bo i hus så hoppas jag det är nått att ha=)

Sen har jag gått ner ganska mkt i vikt nu, typ 8 kg!? Tappar bara mer och mer verkar de som, beror kanske på att jag inte mår jättebra just nu..för jag har inte varit ute och sprungit lr nått på ett par veckor nu..men försöker att äta bra och sådär och det går ganska bra=) Ska försöka komma igång med situps igen..har vart dåligt me de oxå  nu.



Har väl inte så mkt mer att säga just nu..får se när jag bloggar nästa gång=)

Kommentarer
Postat av: emine

snygg blogg

Postat av: Tess

Du är duktig du =) passa så du inte går ner för mycket i vikt bara! Alla kurvor får inte försvinna ;)

2009-06-13 @ 17:28:17
Postat av: Emmis

Haha duktig vet jag inte..har vart väldigt lat på sistone, men ska väl försöka ta tag i det snart=)

2009-06-13 @ 17:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback